assalamuailaikum.. huhu lama sangat tak semak kan diri dalam blog.. cewahh ckp macam ada yang baca jee.. sekarang aku cuti mid semester :) seminggu... poli ja yang cuti seminggu.. kawan den yang kat uitm tuhhh cuti 3 hari jaa.. haha kesiann sebab dorang dah cuti dua minggu time cuti sem petama ry tuh.. huhu.. first aku nak cerita keadaan kat kuantan.. ya Allah sejuk sangat.. kalau amek wudhu' then masuk bilik.. huayaii menggigil gigil... rasa mcam kene amek aer batu jaa.. kalau bangun pagi nak gy kelas lagi lahh.. -,- gila punya sejukk.. haha.. cerita aku ney nak gempak jaa.. aku satu kelas ngan satu bilik ngan ika.. (SITI ZULAIKHA ZUBIR) HIHI.. saya sayang dia.. dia tak pernah buat saya kecewa.. tapi rasa sikit terasa tuh dah biasa dah.. ngengeh...
hummm.. kita manusia.. tak pernah lari dari masalah kan? baik mcm mana kita.. ada ja yang tak suka kita.. walaupun kita tak buat salah.. ada ja yang tak senang ngan diri kita.. hanya sabar yang menjadi kekuatan diri... menangis bukan menunjukkan kita lemah.. menangis untuk puas kan hati.. untuk hilang kan segala kekusutan di hati.. betul tak? jadi menangislah.. mengadu kepada-Nya.. sujud kat Dia.. berdoa.. jangan lupa Allah.. Allah selalu ada ngan kita.. :) Allah sayang kita.. sebab tuh dia bagi cubaan dugaan.. Dia nak tengok kita boleh atau tak hadapi semua dugaan.. kita kena pandai jaga emosi.. jangan buat benda gila..
sekian.. banyak sangat aku membebel... huayaii.. bye.. semoga bertemu kembali.. assalamualaikum :)
No comments:
Post a Comment