Saturday, 23 November 2013

T114 :)

berakhir nya satu sem di POLITEKNIK SULTAN HAJI AHMAD SHAH..
mula2 nak masuk poli ney.. berat sangat hati.. pertama kali merantau hidup berdikari jauh dari keluarga..
hihi.. paleng takut kalau budak bilik tak ngam.. :( tuh la permulaan nya..
kat sini nak cerita pasal roomate aku jaa.. Mulanya dengan

Fatin Mahirah- dia lah mula2 tegur aku.. dia kenal kan satu bilik.. tapi aku tade modal nak ckp.. aku diam.. angguk dan senyum haha.. Fatin ney byk ckp sikit.. dia ketua bilik.. kalau gaduh ngan zila mesti nama dia yang kita orang panggil.. kita orang panggil dia EMON haha.. sebab apa..?? sebab dia macam doraemoooonnn an an an.. dia jugak ratu air mata haha..

Nur Azila- hah! minah ney suka carik gaduh sikit.. aku ngan dia oke jaa.. tapi masing2 suka buat kecoh.. bilik tuh kalau tak bising tak sah selagi aku dengan zila ada.. haha.. mula2 tengok dia.. rasa mcam "dia ney kenapa pandang aku langsi" tapi aku biarkan jaa.. sebab baru lagi kan.. last2 baru aku taw.. mang dia mcm tuh.. mungkin sebab mata nya yang sepet.. haha..


Tengku Erni Syahira- dia budak yang datang nya dari kelantan.. dia oke ja.. tapi kalau dia tension.. takpayah byk tanya.. kang ada yang kene tengking.. haha.. dia selalu jugak la macam marah aku.. hahah.. tapi aku kan jenis.. "suka hati kau lah" so. aku buat bodoh jaa.. bia oke sendiri.. huahahah.

pegi mana2 mesti kita orang berempat.. tak taw lah macam mana kita orang boleh rapat.. semua tak ingat bila di soal balek.. haha.. bila dah akher sem, time tuh exam.. :) sedih ja.. mula aten dulu habes paper.. dah habes paper.. dia kemas2 barang dia.. time tuh "ouhh nak berpisah dah" haha.. jujur lah sebak.. mana tak nya.. kita orang bangun sama2.. makan sama2.. semua sama2.. bila tade duit.. sama2 turun gy ATM.. kita orang beli barang sama2.. kongsi cerita macam2.. bermulanya di T114 :) banyak sangat kenangan kat situ..  nak tulis byk sangat.. malas.. hahaha so bagi gambar je la yang mampu.. huhu















No comments:

Post a Comment